Fórum

Přidat další komentář:

Diskuze

• Ceník

19. 04. 2009

Kateřina má pravdu. Nemáte ceník a já nejsem žádný jasnovědec ani pravidelný návštěvník. Taky mě to štve !!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
    Roman Sušický
    • 19. 04. 2009

Ja tym jsem skoro pořád a chtěla bych tam přidat tobogan jak se na ňom jezdí na těch nafukovacích kruhách

Reagovat
      lucka
      • matěj

19. 04. 2009

je to nejlepsi bazen

Reagovat
        matěj
        • dotaz

19. 04. 2009

Pracuji jako učitelka na ZŠ Oloví. Rádi bychom letos oslavili Slet čarodějnic na hradě Hřebeny. Děti by si zde rádi opekly buřty, ale protože jsme slyšely, že na hradě by mohl být i správce , který prý rád pomůže, obracíme se na Vás s prosbou o pomoc.

Reagovat
          Ivana
          • Wamberské slavnosti

19. 04. 2009

Prosím pošlete mě telefoní číslo na letošního pořadatele těchto sl avností

Reagovat
            Marie Chaloupková Ruská 571 Jičín 50
            • odpověď na dotaz

20. 04. 2009

Aktuální otevírací doba je pravidelně zveřejňována na adrese www.bazen.olomoucko.com. S pozdravem Doležal

Reagovat
              Doležal
              • provozní doba 2009

20. 04. 2009

Dobrý den, zajímala by mě provozní doba na rok 2009, děkuji

Reagovat
                zuzka
                • quot;termálkyquot;

20. 04. 2009

Co byly zrušeny vanové termální koupele, odstraněny chrliče termální vody do bazénu a nakonec snižena teplota vody jednou pod 20°C a jednou nebyly napuštěny bazény vodou vůbec,tak jezdíme do Maďarska

Reagovat
                  georg
                  • Fotky

20. 04. 2009

Skoro všetky fotky som fotil ja doplnim aj dalšie z obce len aby času bolo trošku viac...Som rád, že sa vám páčia...

Reagovat
                    Ladislav Pastorok
                    • NUDAAAAAAAAA

20. 04. 2009

nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuda nuad ale potrebuju vic obrazku ve ctvrtek mam mit hotovej referat a nemam ani carku tak sem koukejte neco dat nebo se nastvu:-D:-D:-D:-p