Hotel San Remo ubytování Mariánské Lázně

Fotografie uživatelů (24)

Hotel San Remo Hotel San Remo Hotel San Remo zobrazit všechny fotografie

Hotel San Remo

Zeyerova 161, 35301 Mariánské Lázně

Telefon: +420 481 001 990

Hodnocení:

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Hotel San Remo ****

Hotel San Remo *** se nachází v Mariánských Lázních. Patří mezi útulné hotely s tichým prostředím. V roce 2002 byla dokončena jeho dostavba a rekonstrukce. Hotel nabízí útulně zařízené jednolůžkové, dvoulůžkové i třílůžkové pokoje. Pro handicapované klienty je k dispozici bezbariérový pokoj a pro rodiny s dětmi jsou k dispozici vzájemně propojené pokoje. V hotelu jsou pravidelně pořádány taneční večery, a to každé pondělí od 19:30 - 22:00. Hotel San Remo *** je také vhodný pro milovníky golfu.

Zaslat poptávku

Ubytování Mariánské Lázně – vyberte si z nabídky prověřeného a kvalitního ubytování na partnerském portálu Hotel.cz. Žádné platby předem garance nejnižší ceny.

Hotel San Remo

Zeyerova 161,Mariánské Lázně 35301

Telefon: +420 483 104 411

e-mail: hotel-san-remo@hotel.cz

Hotel San Remo - galerie

Hotel San Remo - Hodnocení

39x
8x
1x
0x
1x

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Celkové hodnocení 92%

  • Jana Špínová

    naprostá spokojenost

  • Honza & Zuzka

    Celkově hodnotíme na výbornou a děkujeme celému personálu hotelu i spa.cz za skvělý přístup.

  • Leoš Černý

    Začnu pozitivně: Masáže a sekce Balneo byly opravdu na vysoké úrovni. Chtěl bych především poděkovat paní Dáše za super masaže a relax. Čistý hotel, klidná část města. Nechtěli jsme bydlet na hlavní třídě a lokalita nám opravdu vyhovovala. Nelibilo: Asi nejvýraznější problém byl s jedním mladým číšníkem. Při placení večeře formou bufetu po nás požadoval platbu i za 4-letou dceru. Mimochodem, management hotelu později potvrdil, že pobyt do 6 let je v hotelu včetně jídla zdarma. Navíc nám vypsal účet rukou a nevytiskl ze systému. Tu samou "službu" nabídl i jednomu německému páru s dítětem. Tento číšník podle svých vlastních slov pracuje v hotelu víc jako rok. Nevěřím, že by neznal pravidlo o placení malých dětí. Problém jsme řešili s manažerem směny, který nám po delší diskuzi peníze vrátil a slíbil prošetření případu. Dále, kvalita jídla byla podprůměrná. Na večeři jsme z toho důvodu byli jen jednou (nejenom kvůli "nedorozumění" s číšníkem). Na obědy a večeře jsme chodili buď do restarace DOMA, do centra města nebo do restaurace Medite. Kvalita jídla v hotelu byla pod průměrnou závodní jídelnou.

  • Bohumil Koníček

    Velice příjemný personál hotelu i welnes centra

  • MUDr. Eva Havlíková

    Strávili jsme v hotelu velmi hezký prodloužený víkend, "perfektní" hodnocení je opravdu upřímné. Snad jen - v balíčku procedur mi připadala "plynová obálka" dost podivná, opravdu si nedovedu představit její jakýkoli přínivý účinek na cokoliv. To však byla opravdu jen drobnost, jinak bylo všechno příjemné a hotel jsem již doporučila svým kamarádkám! Eva Havlíková

  • Šárka Slezaková

    Příjemný, útulný hotel s ochotným personálem. Krásný malý bázen a sauna. Jídlo bylo skvělé, jen ke snídani bych uvítala víc ovoce a zeleniny. Určitě mohu hotel doporučit.

  • Ivana Mešková

    nemam žádné vážné připominky ráda se sem vrátím.Děkuji všem za skvělé procedury

  • Bohumil Konicek

    Vzhledem k tomu, že jsem ve vašem hotelu byl již 3x, nepřekvapilo mě téměř nic, neboť bylo všechno opět v naprostém pořádku.

  • Milada Jarušková

    Hotel v klidném prostředí nad lázeńským parkem, není daleko na Hlavní třídu.Velmi přívětivý a ochotný personál.

  • Ing. Viktar Putryk

    Marianských lázních, a měli jsme poukázku na kafe v kavárně hotelu Cristal Palace. Nedoporučujeme vám tam chodit ani na kafe ani na Martini... Místo Martini nám přinesla mladá servírka něco úplně jiného... Kafe chutnalo úplně jinak i když to byla stejná značka kafe co jsme si dávali v hotelu SanRemo, kde jsme byli ubytování.

Celkem záznamů: 19
1 2