Hotel Zimní lázně ubytování Poděbrady

Všechny kategorie > Ubytování > Hotely > Hotel *** > Hotel Zimní lázně

Fotografie uživatelů (21)

Hotel Zimní lázně Hotel Zimní lázně Hotel Zimní lázně zobrazit všechny fotografie

Hotel Zimní lázně

Schnirchova 464/III, 29001 Poděbrady

Telefon: +420 481 001 990

Hodnocení:

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Hotel Zimní lázně ***

Nově zrekonstruovaný lázeňský hotel Zimní Lázně je vhodný i pro náročnou klientelu. Je umístěn v klidné ulici poblíž lázeňské kolonády a propojen prosklenou spojovací chodbou s hotelem Libenský. Ubytovací kapacita hotelu Zimní Lázně je 87 lůžek, z toho je 9 pokojů jednolůžkových, 37 dvoulůžkových a 2 apartmány. V těchto pokojích je vybavení odpovídající standardu *** - sprcha s WC, lednička, telefon s přímou provolbou a TV + SAT. Na recepci Vám naši pracovníci rádi poskytnou veškeré informace týkající se všech léčebných pobytů, kulturního i sportovního vyžití a dalších služeb. Hotel Zimní Lázně má vlastní parkoviště a nabízí hostům půjčovnu jízdních kol nebo pronájem relaxačního bazénu.

Zaslat poptávku

Gastronomie - Hotel Zimní lázně

Hotel Zimní Lázně má 1 jídelnu s kapacitou 100 míst v přilehlém komplexu Libenský, kde se nachází i krásná stylová kavárna s terasou. Důležitou složkou léčebného pobytu je také vhodná strava - dieta, kterou určí při vstupní prohlídce pacienta ošetřující lékař na základě povahy onemocnění. O pacienty pečuje nutriční terapeut, se kterým je možno kdykoliv stravu prokonzultovat.

Další informace

Parkování: 1-13 nocí 50 Kč/noc
14 a více nocí 25 Kč/noc

Vyberte si nabídky ubytování Poděbrady. Žádné rezervační poplatky a platba na místě. Navštivte partnerský portál hotel.cz

Hotel Zimní lázně

Schnirchova 464/III,Poděbrady 29001

Telefon: +420 483 104 411

e-mail: [email protected]

Hotel Zimní lázně - galerie

Hotel Zimní lázně - Hodnocení

335x
136x
43x
18x
13x

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Celkové hodnocení 84%

  • Anonym

    Náhradní ubytování(tech.důvody)v Hotelu Zámeček nemělo chybu.Personál, vč.recepční je velice milý a ochotný, což se v dnešní době tak často nevidí.Nezbývá než poděkovat za příjemný víkend.

  • Helena Bláhová

    PERSONÁL JE HODNOCEN,JAKO PERSONÁL NAPŘ.V KAVÁRNĚ VIOLA...KDE JSME MĚLI POUKAZ NA KÁVU A ZÁKUSEK,OVŠEM ČEKACÍ DOBA BYLA PŘIBLIŽNĚ HODINU NA KÁVU A DALŠÍ PŮL HODINY NA PITÍ A NĚKTEŘÍ HOSTÉ SE NEDOČKALI NIČEHO ANI PO HODINĚ A NESPOKOJENI ODCHÁZELI.SLUŽBA V HOTELU ZA 5 Z DŮVODU,KDY JSME E-MAILEM NEDOSTALI INFO O TOM,ŽE JIŽ V DEN NÁSTUPU,KTERÝ MOHL BÝT OD 14.00,MÁME PRVNÍ PROCEDURU JIŽ V 15.00.SLUŽBY ZA 5 Z DŮVODU - DÁMSKÝ VÍKEND,ALE KAŽDÁ Z NÁS MĚLA PROCEDURY NAPROSTO V JINÝ ČAS,KDY SE NA KOUPEL JDE DO JINÉ BUDOVY,NA MASÁŽ TAKÉ A SLUŽBA KADEŘNICE JE NA DRUHÉM KONCI MĚSTA.

  • Helena Nobilisová

    Ubytování se nám líbilo. Pobyt jsme měli v době velkých mrazů, v hotelu bylo teplo. Personál ochotný, parkování uspokojivé. Doporučuji.

  • Hana Lukeslová

    Výhody: velice ochotný a příjemný personál hotelu, bazénu i restaurace, dobrá a pestrá strava. Nevýhody: wifi pouze v hale recepce, na pokoji nebyla volná el. zásuvka na notebook, bazén pouze ke cvičení, ne k plavání (9m a 32°C voda) Byla jsem s kamarádkou na programu Regenerace a zeštíhlení a celkově jsme byly obě velmi spokojené, pojedeme znovu.

  • Helena Koubková

    V prostorách hotelu, v kavárně Viola docela zima, v kavárně se sedělo i v kabátech. V šatně na procedury se přichází v botech a jsou tam ženy bosy, připravené na procedury. (písek na nohou).

  • Ivana Harantová

    rezervace pobytu probíhala velmi neuspokojivým způsobem, rozpis procedur a služeb nebyl zaslán i po urgencích, jinak spokojenost, když bude možnost přijedeme zas.

  • Eva Řeháková

    V HOTELU ZIMNÍ LÁZNĚ jsme byli moc spokojeni se službami, které hotel nabízí a těšíme se na další návštěvu. Děkujeme Řehákovi

  • Lucie

    Dobrý den, přijela jsem do hotelu Zimní lázně se svými přítelkyněmi a bohužel jsme si prý vybrali nejobsazovanější víkend - z toho plyne, že téměř veškeré procedury, na které jsme se těšily, byly plně obsazené a nebo dokonce o víkendu neprováděné. Pro takovéto komerční pobyty bych zřídila veřejný rezervační systém, kde bychom si všichni již z domova mohli vybrat a zarezervovat jednotlivé procedury, popřípadě se dozvědět, které procedury se o víkendu nedělají. Co se týče ostatního, byly jsme velice spokojeny. Žádné z nás nevadilo, že se některé procedury konají mimo hotel, naopak jsme v tom viděly výhodu :) Strava byla vynikající!!! Ubytování velmi pohodlné !! A s těmi zkušenostmi, které po tomto víkendu máme, si určitě z takového pobytu uděláme do budoucna tradici :) Děkuji.

  • Pavel Vlasák

    Veškeré dostupné služby v té nejlepší kvalitě.

  • Jiří Vágner

    chování personálu vstřícné a příjemné,hodnocení-daleko do jídelny/2 patro/, málo pestrá strava, malé porce masa /za ty peníze/, připadla jsem si, jak ve školní jídelně, koupele jsme měli 1 km daleko /ještě jsem nachlazená/,...

Celkem záznamů: 233