Spa hotel Butterfly ubytování Mariánské Lázně

Všechny kategorie > Ubytování > Hotely > Hotel **** > Spa hotel Butterfly

Fotografie uživatelů (21)

Spa hotel Butterfly Spa hotel Butterfly Spa hotel Butterfly zobrazit všechny fotografie

Spa hotel Butterfly

Hlavní 655, 35301 Mariánské Lázně

Telefon: +420 481 001 990

e-mail: [email protected]

Hodnocení:

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Spa hotel Butterfly ****

Našich 96 luxusně vybavených pokojů uspokojí i nejnáročnější hosty. Pokoje kategorie superior z toho 8 apartmánů suite a 1 luxusní apartmá: Jacuzzi vana, sprcha a připojení na internet.

Fitness koutek, sauna, reflexní masáž nožní, solarium, kadeřník, kosmetika, manikúa, pedikúra, hotelový bazén s různými vodními atrakcemi, whirlpool, poolbar.

Zaslat poptávku

Pokoje - Spa hotel Butterfly

Vybavení pokojů: sprcha, WC, fén, Sat-TV, radio, telefon, minibar, klimatizace, přípojka na internet, WiFi Zone, koupací plášť zdarma připraven na pokoji.

Gastronomie - Spa hotel Butterfly

Restaurace La Fontaine: příjemné prostředí s tóny harfy, speciality české a mezinárodní kuchyně, obědy a večeře jsou servírované.

Café de Paris: snídaně formou bufetu, Lobby Bar.

King Edward´s Club: tradiční klubové prostředí, možnost využití k uspořádání konferencí pro max. 80 osob.

Máte-li zájem o další ubytování Mariánské Lázně, navštivte partnerský portál hotel.cz a vyberte si z nabídky prověřených hotelů a penzionů

Spa hotel Butterfly

Hlavní 655,Mariánské Lázně 35301

Telefon: +420 483 104 411

e-mail: [email protected]

Spa hotel Butterfly - galerie

Spa hotel Butterfly - Hodnocení

148x
10x
4x
0x
1x

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Celkové hodnocení 96%

  • Gabriela Turková

    Výborný servis, krásný bazén a dobré jídlo.

  • Pavel Půta

    Byli jsme velmi spokojeni se všemi službami, zvláště černovlasý mladík s vousy ,který byl v recepci, byl velmi ochotný.

  • Jiří Chmelenský

    Vše bylo velmi příjemné, byli jsme velmi spokojeni,

  • Petr Pavlíček

    Celkově bych náš pobyt hondotil kladne. Nicméně v některých okamžicích bych některé situace viděl trochu jako parodii na čtyřhvězdičkový hotel. Personál restaurace - děvčata určitě moc chtěla být za profesionálky, ale bohužel jim nikdo asi nikdy neřekl jak na to. Podobnou "profesionalitu" jsme zaznamenali u pokojskych, kdy se přišli zeptat jestli mohou uklidit pokoj, jediny problem byl, ze to bylo před 8. hodinou ranní :-) Však celé ve spojení s příjemnou atmosférou Mariánských lázní pobyt v hotelu s klidným srdcem doporučím. To že byl plný penzistů z Německa asi nelze vyčítat nikomu.

  • Anonym

    Ubytování a služby výborné. Přístup personálu k hostu na profesionální úrovni. V oblasti kulinářství plná spokojenost. Velkou výhodou je, že procedůry jsou pod jednou střechou. Hustý provoz vozidel v době dopravní špičky na přilehlé komunikaci částečně narušuje klidnou atmosferu pokoje s výhledem orientovaným na silnici (hlavně při otevřeném okně).

  • Miloš Pech

    Parkování špatné, jídelníček na večeři pouze v angličtině. Jinak ostatní velmi dobré.

  • Alois a Jana Křišťanovi

    Naprostá spokojenost, procedury i ubytování v jednom domě, strava i obsluha výborné.

  • Marie Krejčová

    S kvalitou služeb, čistotou i pestrou stravou v Hotelu VILLA BUTTERFLY jsme byli velice spokojeni. Líbilo se nám krásná výzdoba hotelu uměleckými díly. KREJČOVI

  • Jitka R.

    S pobytem jsme byli celkově spokojeni. Ochotný personál, výborná strava, dostatečný výběr. Pokoje čisté, pěkné. Jediná výtka je k osvětlení v pokoji, které je tlumenější a na čtení není úplně nejlepší. Jinak vše v pořádku k naší spokojenosti! Děkujeme.

  • Marie Sirová

    Pokud by bylo možné udělit ještě více bodů, udělila bych je. Není vůbec co vytknout ne proto, že jsme méně nároční, naopak, snažila jsem se nalézt alespoň malou chybičku na kráse. Nepodařilo se, vše bylo více než výborné. Mezi německou klientelou jsme neměli pocit méněcenných hostů, všeho jsme si s radostí užívali. Personál byl výborný, přívětivý, nic nebylo problémem. Již samotná reservace a komunikace např.při zabezpečení parkování auta v hotelu byla bezchybná a vstřícná.

Celkem záznamů: 112
2 3 4 5 6