Lázeňská léčebna Mánes ubytování Karlovy Vary

Všechny kategorie > Ubytování > Hotely > Hotel *** > Lázeňská léčebna Mánes

Fotografie uživatelů (28)

Lázeňská léčebna Mánes Lázeňská léčebna Mánes Lázeňská léčebna Mánes zobrazit všechny fotografie

Lázeňská léčebna Mánes

Křižíkova 13, 36001 Karlovy Vary

Telefon: +420 481 001 990

Hodnocení:

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Lázeňská léčebna Mánes ***

Nabízí ubytování v komfortních až po standardní pokoje s příslušenstvím v navzájem propojených budovách koridory.

Možnost i využití levnějšího ubytování se společným příslušenstvím v patře. Hotelový komplex má k dispozici vlastní parkoviště.

Lázeňskou péči poskytujeme ve vlastním balneokomplexu s využitím široké nabídky léčebných procedur, mezi které patří koupele, masáže, slatinné obklady, léčebný tělocvik, elektroléčba, sauna, lymfodrenáž, pedikúra a kosmetika.

 

Zaslat poptávku

Pokoje - Lázeňská léčebna Mánes

Vybavení pokojů: koupelna s WC, TV – SAT, telefonem, trezorem, rádiem, fénem, hotelovou kosmetikou a županem.

Naši klienti mohou využít připojení k internetu v celém objektu LL Mánes.

Gastronomie - Lázeňská léčebna Mánes

Přímo v objektu se nachází hotelová restaurace s možností speciálního dietního stravování s širokou nabídkou diet např. redukční, diabetická, vegetariánská, nízkocholesterová nebo bezlepková. Pro klienty je též možné zajistit individuální dietní stravu po konzultaci s nutričním terapeutem. Příjemné posezení nabízí denní kavárna s letní terasou.

Okolí - Lázeňská léčebna Mánes

LL Mánes je situována v poklidné části lázeňské zóny u lesa, v blízkosti krásného parku s jezírkem.

Dostupnost - Lázeňská léčebna Mánes

Centrum města a lázeňská kolonáda je dosažitelná také autobusem MHD, který má zastávku v bezprostřední blízkosti léčebny.

Ubytování Karlovy Vary – vyberte si z nabídky prověřeného a kvalitního ubytování na partnerském portálu Hotel.cz. Žádné platby předem garance nejnižší ceny.

Lázeňská léčebna Mánes

Křižíkova 13,Karlovy Vary 36001

Telefon: +420 483 104 411

e-mail: [email protected]

Lázeňská léčebna Mánes - galerie

Lázeňská léčebna Mánes - Hodnocení

33x
7x
1x
0x
1x

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Celkové hodnocení 92%

  • Ivana Beranová

    Personal lázeňského domu byl velmi ochotný. Parkování bylo zajištěno za úplatu 50,- Kč za den. Připojení na internet na pokoji není.

  • Ing. Jaroslav Vít

    pobyt v tomto hotelu doporučujeme všem kdo chce prožít pohodové chvíle v příjemném prostředí mezi usměvavým personálem

  • Alena Mikšovská

    Velice příjemné prostředí hotelu, okolí i jednání veškerého personálu.

  • Rostislav Cibulka

    Ubytování pro samoplátce v budově Čapek je příjemné, pohodlné, čisté a plně odpovídá ceně a uváděnému standardu. Bohužel o zbytku služeb se toto říci nedá. 1. Procedury – Jako samoplátce očekávám, že budu moci aktivně ovlivnit skladbu procedur. Pro týdenní komplexní léčebný pobyt, který jsem si objednal, je uváděno 15 procedur (3 každý pracovní den). K pobytu jsme nastoupili v sobotu, ovšem lékařská prohlídka byla možná až v pondělí odpoledne, protože lékař je k dispozici jen v pondělí a v pátek. Z toho důvodu nám na 15 procedur zbyly jen čtyři dny. Lékaře jsem výslovně upozornil, že nabízené plavání nechci, protože chodím plavat pravidelně v místě svého bydliště a tedy chci nějaké "lázeňské" procedury, které si doma dopřát nemohu. Bohužel jsem stejně dostal 3 plavenky, protože by se prý jinak všech 15 procedur nestihlo. To považuji za neakceptovatelné. Kvalita ostatních poskytnutých procedur byla vyhovující. 2. Strava – I když jídla byl dostatek, jeho skladba nám nevyhovovala. Každý den je možné si vybrat z pěti obědů a pěti večeří, z nichž ale jen jedno je bezmasé a s výjimkou rýžového nákypu vařené z polotovarů (např. smažené zeleninové prsty). Po třech dnech není prakticky možné si vybrat, protože je to vždy plátek masa a brambory nebo rýže ve třech variacích. Výběr pak uzavírá nějaké smažené jídlo (bramborák, smažené filé, smažený řízek s bramborovým salátem, hranolky atd.), které by snad v lázních specializujících se na léčbu onemocnění trávicího ústrojí a metabolických chorob (nemoci jater, žlučníku a žlučových cest, žaludku, nemoci střev, cukrovka, obezita) vůbec nemělo být nabízeno. Jestliže pobyt podle popisu na webových stránkách lázní nabízí „Plnou penzi se zaměřením ke snížení nadváhy pod odborným dohledem nutričního terapeuta“, pak je skutečnost výsměchem. 3. Jídelna – Stolečky jsou určeny pro čtyři osoby, ovšem pro pohodlné stravování nabízejí prostoru pouze pro dvě osoby. Zrovna tak mezi stolky je velmi málo místa, takže pokud je u vedlejšího stolku „objemnější“ strávník, není možné se protáhnout. Na stolcích jsou plastové ubrusy. Obsluhující personál na strávníky až nepříjemně spěchá, několikrát se nám stalo, že jsme byli v polovině polévky a obsluha nám již donesla druhý chod, což vzhledem k nedostatku prostoru na stolku byl problém. Organizace stravování je nepochopitelná. Ovoce a moučníky jsou umístěny na jednom výdejním stolku, takže dříve příchozí si je samozřejmě rozeberou a do půl hodiny po otevření jídelny je vše pryč. V prvních třech dnech jsme se podivovali, že někteří okolo nás sedící strávníci mají broskev, jahody, banán nebo třeba jablečný závin a my ne. Mysleli jsme si, že zřejmě mají jiný druh stravy. Až čtvrtý den, kdy jsme do jídelny přišli již v čas otevření, jsme zjistili, že vše je k dispozici pouze pro ty, kteří přijdou dříve. To je nepřijatelné. V jídelně chybí nápojový automat s vroucí vodou pro přípravu čaje. K dispozici je pouze rychlovarná konvice, u které se pochopitelně tvoří fronta lidí čekajících na její uvolnění. Navíc se stávalo, že u konvice nebyla ve džbánku voda, a tak se čekání ještě prodlužovalo. Stejný personál roznáší jídlo, poté talíře sklízí ze stolu, následně vlhkým hadrem utírá stoly, od nichž již strávníci odešli a ihned poté stejnýma neumytýma rukama přerovnává na tácech šunku či krájený sýr. To bylo značně nechutné. Jídelna není v podstatě oddělena od kuchyně, takže veškerý hluk z kuchyně a sklízení/mytí nádobí se přenášel do jídelny. Polovina jídelny byla určena pro dětské pacienty, kterým bylo jídlo rozváženo na velkých vozících, jejichž drncání na dlažbě bylo nepříjemně hlučné. Celkový dojem z jídelny jsme měli takový, že kapacita pro příjemné stravování by měla být poloviční, než byla využívaná, protože v jídelně byl neustálý hluk, velký pohyb osob, fronty u výdejních stolů, nezbytné kličkování mezi stoly a vyhýbání se ostatním strávníkům, asi podobně jako v nemoderní malé závodní či školní jídelně. Do Léčebného domu Mánes bychom již znovu nejeli a jeho návštěvu nemůžeme doporučit nikomu, kdo se za 18 550 Kč (týdenní pobyt pro dvě osoby, procedury pro jednu osobu) nechce spokojit s průměrnými službami. Prakticky jedinou světlou stránkou byla kvalita ubytování a výhodné umístění hotelu.

  • Svatopluk Kubín

    Děkujeme moc, byli jsme nad míru spokojení!!!!! Doporučujeme.

  • Květuše Maninová

    S pobytem jsme byli spokojeni.

  • Miloslava Grillová

    Byla jsem moc spokojená, jak s přístupem personálu, tak celkovým organizačním zabezpečením pobytu - nemám co vytknout a moc se mi v léčebně líbilo.

  • Anonym

    Léčebna situována v příjemném a klidném prostředí, v okolí lesy a přitom do centra-na kolonádu je to cca 15 minut chůze.Ubytování v budově Čapek je vzhledem ke stáří celé léčebny velmi komfortní a příjemné. Personál léčebny i balneocentra ochotný a příjemný. Procedury dobře zorganizované v dopoledních hodinách, začínaly bez prodlení vždy na předem sjednaný čas. Jedinou výtkou by snad mohla být chybějící restaurace či bar k večernímu posezení, či jiná možnost zábavy pro případ, kdy klient nechce vyrazit na večer do města.

  • Božena Nezbedová

    Byla jsem nesmírně spokojená, hotel je velmi pěkný. Personál ochotný a milý. Všechny procedury kromě bazénu jsou "pod jednou střechou", což je úspora času a nedocenitelné při špatném počasí. Poloha je úžasná pro měsíce, kdy je teplo a dá se víc využít pobytu venku. Přes den je dobré spojení autobusem MHD s centrem, horší je to po 20. hodině. Návrat z kulturních akcí apod. není zrovna příjemný bez auta. V létě to může být prima večerní procházka, ale v podzimních a zimních měsících je to nepříjemné. Ale to asi není v silách hotelu, provozovatel hledí na rentabilitu. I vzhledem k naprosté mimosezóně byla docela dobrá nabídka akcí. Vynikající strava ze všech hledisek: výběr, množství, kvalita.

Celkem záznamů: 19
1 2